Detta inlägg är tillägnat Sarah Helgesson

1kommentarer


 



Hur ska man förklara Sarah, hon är som man väldigt lätt märker en väldigt glad person som inte ger sig i första taget när man har en hemlighet. Och sen har vi det omtalade egenskapen hos Sarah, jo ni förstår sarah behöver inte sova. Nej många (eller ja alla) sammankomster vi flickvänner haft som inneburit övernattninga har varit en pina för oss andra (eller ja Viktoria) för upp va sarah tidigt på morgonen med kameran i högsta hugg och blixtrade som självaste ovädret. Men all den irretarede åskan kom från oss andra. Men trots denna egenskap tror jag nog att jag talar för alla när jag säger att sarah är en underbar och fullkomligt ovärdelig kompis! (eller ja väninna, hur lite vi än accepterar det så är vi 20 och vissa tom 21, så det är dags att ta steget närmare ålderdomen och säga väninnor, men börja inte med stödstrumpor för dte tjejer än har vi några månader på oss innan utseendet falnar)
Men ack ja sarah, henne ska man allt akta sig för denna änglalikna lilla prick har välvårdade naglar och tänder, och sist jag kollade på skräckfilm är dessa något av de värsta vapen som finns! trots att jag ännu inte har funnit någon slags fientlighet i henne kan man inte vara riktigt säker, men från mig kan ni läsare vara säkra jag har sönderbitna naglar och ja ska man vara ärlig så borstade jag inte tänderna igårkväll.
Men det absolut mest intressanta och genomträngande faktan jag har om sarah är... wait for it... ...wait for it...

Jo ni förstår Sarah är inte längre singel, ledsen att göra er läsare bessvikna men sarah har funnit någon som INTE ÄR DU! jag tyckte att det vore lika bara att berättat den hårda vägen för er, så kanske ni komemr över det snabbare efter att chocken släppt.

Har ni lyckats smälta chocken ännu, så att ni kan läsa vidare? trodde väl inte det.
Ni förstår även jag har upptäckt hur snygg och attraktiv sarah är! Jag har själv försökt gett henne lite hintar om vad jag känner men hon har tydligen inte fattat signalerna, det där med att jag skulle ha försökt med sarah är egentligen inte sant men jag trodde att det skulle pigga upp er lite, ni kära gråtande singlar. Men sarah är just det snygg och när man är med sarah så syns man inte, denna egenskap uppskattar jag något otroligt, visst sarah ser en och alla andra tjejer men pojkarna de är dessa vi pratar om för dessa blir man liksom osynlig. Ni förstår pojkar har tunnelseende när det kommer till tjejer. Finns det en snygg tjej i en hop med fem vanliga tjejer, tappar dessa sin existens och finns helt enkelt inte kvar i universum. Jag får helt enkelt någon form av superkraft. Det spelar ingen roll vad jag säger, denna pojk som upptäckt sarah hör mig inte. Då kan jag lätt säga precis vad jag vill utan konsekvenser, vilken superkraft! Så ni förstår kära läsare varför jag inte lagt upp en bild på sarah, hon skulle helt enkelt ta bort eran fokus och ni skulle inte alls kunna läsa vad jag skriver.

Men sarah, hon tror jag kommer gå långt, hon kommer bli en fantastiskt journalist som inte ger sig fören hon har fått reda på det hon VILL ha reda på. Kändisarna kommer springa runt som en flock urskrämda får, när de får syn på henne. Hon kommer bli så bra! Och jag kan lova dig srah att även om jag inte läser den sortens tidiningar så kommer jag prenumenera på dinm tidning! (eller ja bläddra igenom den på ICA)

Så dett akära läsare är tillägnat min kära vän sarah, hoppas hon inte glömt mig nu isf vore detta inlägg lite pinsamt, om lite betyder mkt. Men om detta nu är fallet så ska ni ite oroa er jag har ju Line... fortsättning förljer

1 kommentarer

Sarah

21 Jan 2011 22:54

Hahaha! Du är för go Jenniepennie ^^

Kommentera

Publiceras ej