Frida och Jag

3kommentarer

Vårat/mitt första möte:



När vi först började arbeta tsm:



...och sen fortsatte det:



...och fortsatte tills det en gång tog slut:



Nej vi fick inte sparken, och ja det var kanske inte så här allting gick till. Men nu är frida påväg till Kalmar och ska bli prisbelönad journalist om några år. Jag tror så mkt på frida, hon kommer lyckas så otroligt bra!

to my best itella friend: i hope we meet again next summer :D <- visst låter allting så mkt mer känslofyllt när man skriver på engelska^^

3 kommentarer

fridaaah!

27 Aug 2011 17:31

Hahaha! GUD! ;) Klockrent Jennie. Klockrent! Helst.. "Personen utan huvud" som "erhmm.."-ade åt oss. haha! Näe humor! Men vem vet, vi kanske ses om några veckor. Kanske saknar dej för mycket så ja e tvungen och komma tillbaka! :P

fridaaah!

02 Sep 2011 10:47

aa, dricka öl i mängder. daah! näe men det är faktiskt kul. nollningen ÄR kul. jag hoppas det blir lika kul nästa vecka när det itne händer något. hehe, men i nuläget är kalmar grymt. du få ta och flytta hit så kan vi gå och handla tillsammans, för det hatar jag, att handla själv. ursh. man är ju itne van att handla ALLS. hehe. näe men pluggeriet det kom nog att bli hårt, förstå! d här är ju inte gymnasiet. det är fan så diffust. gud. men jennie, hur gick tentan? ha du fått svar? :)

fridaaah!

29 Jan 2013 22:01

Hahah, ja måste bara kommentera.. för ja gick neråt i din blogg och så hittade jag denna som jag TRODDE att jag aldrig sett förut.. men det hade jag visst för jag hade kommenterat. höhö. Dåligt minne? DaaH! Men ändå,, fortfarande liiiiika klockren! Ja skratta som tusan IGEN! haha!

Svar: ^^haha xD du är så underbar Frida!!!^^
Jennie

Kommentera

Publiceras ej